torsdag 22 december 2011

House that turns in to a album

Jag gjorde i början av december ett hus. En blandning av hus (när den är ihopknuten) och minialbum. (när den är öppnad) Den blev jätte fin, bilderna är tagna med telefonen och blev tyvärr inte super bra.

Tanken är att jag ska sätta dit mina favorit bilder från julen och samla årets julkort på samma ställe. Sedan använda huset som dekoration nästa år.
Nästa år blir det kanske en ny, så tillslut har jag en hel by...haha


 



 
 
Titta in på Stämpelhusets blogg och titta på mina sista inlägg, ett julkort och ett super snabbt minialbum. http://blogg.stampelhusetdesign.se

Malin

3 kommentarer:

  1. jättefint! Du var har du köpt de fina bruna kuverten som du skickade mitt julkort i. Så fint, finns det även 10 x15 cm??

    /Malin

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt dem på Bokia-storgatan- De fanns i flera olika stl och färger. Malin Z

    SvaraRadera
  3. Jaså fanns dom där. Då ska jag dit och köpa ett gäng :)

    SvaraRadera