måndag 20 februari 2012

Deep Edge Canvas - Dream 2

Jag och en god vän var på Panduro igår.
Jag handlade lite band, påskägg att dekorera, fjäderdun, canvastavlor och "trassel" som man har i askar och paket.

När jag kom hem satte jag tänderna i ena canvastavlan.
Jag köpte Deep Edge tavlor i multipack med 30*30 cm - 20*20 cm - 10*10 cm.
Det är super kul att göra dessa tavlor då jag älskar shabby shic och vintagestil.
Dessa går ju även bra att göra i starka/glada färger om man gillar det.

Så här blev resultatet


Jag använde 20*20cm tavlan. Blev rätt nöjd med resultatet.





Nu väntar påskäggen, fågelholkarna och resten av tavlorna på att blir gjorda :)

Malin

3 kommentarer:

  1. Otroligt fin :) Ser fram emot att se resten av tavlorna. Blir lite sugen att prova att göra en. Är det svårt att få fast pappret på canvas
    /Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!

      Det är klart att du ska pröva Carina att göra en tavla, de är super fina och kul att göra!

      Använer Panduros Quick Glue eller i bland limpistolen.
      Jag tycker det fungerar bäst med lim, inte tejp då jag fäster papper på canvasen. Använder dubbelhäftandetejp när jag fäster papper på papper.

      Malin

      Radera
  2. Tack!
    Jag ska nog göra ett försök för de är så fina.
    /Carina

    SvaraRadera