lördag 3 mars 2012

Deep Edge Canvas - Mother

Hejsan!

Åter efter dator och kamera problem.

Förra året började jag på en tavla, resultatet blev okey inte toppen. Sedan dessa har den bara legat, inte kommit upp på väggen.

Nu har jag jobbat lite till med den och jag gillar det nya utseendet bättre. Så jag tänkte visa bilder på hur den började och hur slutresultatet blev. Som ni kommer att se är skissen detsamma men jag har lagt till papper, stämplar, text och pärlor.

Många frågar mig varför jag använder engelska på de flesta tavlorna istället för svenska.
För det första ser de svenska orden oftast konstig/tråkig ut, sedan förstår fler människor vad det står om jag använder engelska. På mina egna är det bara engelska så det finns något konsekvent över dem när de sitter i grupp.

Så här började den...


Så här blev den....   
Texten jag lagt till är känslor som jag har om att vara mamma.
Det står adore, joy, love, hope, fun, dreams, giggle och wish.







Så var inte rädd att gå tillbaka och andra på era tavlor eller LO efter ett tag om ni tycker att det fattas något. Jag ändrar inte LO som jag gjort för flera år sedan för att man ska kunna se vilken förändring/nya kunskaper man utvecklat allt eftersom tiden går.
Det är ju charmigt.... och jag kan gapskratta när jag ser mina fösta alster men samtidigt ser jag hur långt jag idag har kommit.

Vilken version av tavlan gillade ni?
 
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar