måndag 5 mars 2012

Birdhouse For Easter Egg

Jag har jobbat på med mina fågelholkar som ska bli årets påskägg.
I fjol använde jag en mall som jag tagit från en tidning.
Nu när jag skulle göra mina holkar kunde jag inte hitta mallen eller tidningen i all röra.
Hmmm....vad ska jag nu göra....ahh min egen mall!
Fram åkte linjal, kladdpapper och penna.
Tillslut fick jag fram en mall som var okey.

Vad tycker ni?







Ena sidan av taket går att öppna, bandet håller den stängd. Utan öppning = inget påskgodis!
För hålet insida sitter OH-plast och på utsidan sitter en cirkel som dekoration.
Eftersom jag tycker att dessa är finast med mycket dekorationer som inte passar för en pojke så måste jag ta och fundera ut något till min son...kanske ett ägg i stället.

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar