måndag 9 september 2013

One Box Two Versions

 
Jag tänkte visa 2 versioner av samma ask.
De har samma mått och ihopsatt på samma sätt.
 
Nr 1 har ett handtag gjort av mjuk ståltråd.
Jag snurrade tråden runt en penna
så att den blev vågig innan jag fäste den på asken.
Eftersom asken är öppen har jag lagt i silkespapper som täcker gåvan.
 
 
I 'm going to show two versions of the same box.
They have the same measurements and is assembled in the same way. 
 
Nr 1 has a wire as a handle and tissuepaper to cover the gift.
 

 

 Nr 2 har ett stansat hål som handtag med en rosett som håller ihop asken.

Nr 2 has a punched hole as a handle and a bow as a closure.


 

 
Jag har använt mig av:
 
mönster papper
band
mjuk ståltråd
silkespapper
cirkel stans
 
 
Vilken version gillar du?
 
Malin
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar