torsdag 21 november 2013

Christams card with cute deer


Med fina papper, en söt stämpel och fina dekorationer är det lätt
att göra ett härligt julkort.
Med en enkel skiss går det fort att göra många söta julkort till släkt och vänner.

Tänkte visa ett kort gjord av materialet jag visade i min haul den 18 nov.
Jag har använt de underbara rådjuren från stämpelsetet Donnie & Blitz
som tillhör Silent Night kollektionen. Pappren är från Eco Park.

With nice paper, a cute stamp and fun decorations it is easy to make a beautiful Christmas card. With a simple sketch you can quickly make many cute Christmas cards to family and friends.
I made ​​a card with the wonderful deer from the Silent Night stampset by October Afternoon. Paper from Eco Park and lots of decorations.

 

 
Papper Eco Park - Reflections Christams
Band - Seambinding, Rosor, Stansade löv, Pingla, Fjäder, Spets, Cheese cloth, Tråd - Maya Road, Doilie, Kistermärke Eco Park - This & That Christmas, Stickles - Frosted Lace, MS kantstans  & Pro Markers.

Malin

1 kommentar:

  1. Åh vilket fint kort. Gillar verkligen dina nya stämplar. Tack för senast, var jättekul att göra brevlådan men har inte kommit mig för att göra en mall, men det måste jag nog göra. :)

    SvaraRadera