måndag 18 november 2013

Scrapbooking Haul



Tänkte jag skulle visa lite av min senaste beställning av scrapbooking grejor.
Papper och stämplar från October Afternoon - Silent Night.
Jag har använt papperen och stämplarna till ett fint minialbum.
De super söta rådjuren har jag till årets julkort.

Ursäkta glansen från plasten med jag ville visa hur originalförpackningarna ser ut.



 
 Stampset - Donnie & Blitz
Innehåller 11st stämplar bilden på framsidan visar 7st.
Är gjorda i rött gummi. Stämplar jätte fint.
 
 
 
 
 
Dies från Lawn Fawn.
Stitched Leaves ovan  & "Say Cheese"under.
Diesen är väldigt användbara hela året runt.
Dessa kommer jag att få mycket nytta av.
 
 
Blir en polaroidbild när man sätter en bild/kort bakom diecuten.
 
Rekoenderar dessa underbara papper & stämplar

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar