tisdag 8 januari 2013

Cat & Mouse Love Card


Jag har gjort ett nytt kort med en av mina absoluta favorit stämplar.
Den är från Penny Black och heter Purr-fect message.
En fin textstämpel följer också med där det står 
Sending wishes with hugs & kisses.

En enkel skiss med få små söta dekorationer gör att kortet bla kan användas som kärlekskort, babykort och till en god vän.

Jag gillar också om att göra lila kort men det är så svårt att hitta snygga lila papper att jobba med.
Pappersföretagen gör inga lila papper nu, så jag fått nöja mig med de ytterst få småbitar som jag har kvar från Maja design men på så sätt gör jag ju av med varenda liten bit och pengarna använd till max.
Jag får hoppas att vårens papper som släpps i februari har lite lila i sig.





Lämna gärna en kommentar

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar