måndag 7 oktober 2013

First Christmas Card 2013

Årets första julprojekt är färdiga.
Tidigt tycker vissa, själv stampar jag fötterna i väntan på material.
Eftersom jag ska ha askar och julkort klara till Norra Gaveln och julmarknader så måste alla saker vara klara i början av november.

Jag har använt mig av mina nyaste julstämplar med söta nallar från Fizzy Moon.
Denna heter Poinsetta. Underbar liten nalle som var rolig att måla med Promarkers.

I am using my newest Christmas stamps with cute teddybears from Fizzy Moon.
This ones is called Poinsetta. Lovely little teddy bear that was fun to paint with Promarkers




Det kommer att bli många julprojekt framöver här på bloggen.
Jag har massor av saker som jag vill göra denna jul.
 
 

Stämpel: Fizzy Moon - Poinsetta
Mönster papper: Dovercraft - Back to Basics Christmans
CS i kraft
Blomma, lövstans & spets.

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar