måndag 28 oktober 2013

Winter Lantern

Jag har gjort lyktor av cardstock.

Jag älskar resultatet av dessa små fina lyktor.
Super söta och roliga att dekorera.
Jag valde att dekorera med vitt och beige
så att man kan ha lyktorna framme hela vintern.
Jag ska göra några med juldekorationer också, återkommer med dem.
Dessa blir perfekta gåvor i vinter!

Jag vet att det finns massor av mallar på internet men
denna är min mall som jag har gjort helt själv!


I have made lanterns out of cardstock. Super cute and fun to make.
I made my own template. Don't use real tealights use electic LED lights!


JAG HAR INTE ANVÄNT LEVADE LJUS I LYKTAN! Det är elektriska ljus.

Lämna gärna en kommentar och berätta vad ni tycker om dessa små lyktor!

Material:

Vit cardstock
Elektriska Värmeljus - Electric LED  Tealights
Rosor
Juteväv klippta till löv
Band & spets
Pärlor
Fjäder
Bokpapper till stansade löv
Distress Ink - Brushed Corduroy
Oh- plast

Malin













1 kommentar: